התקשרו עכשיו
 
072-3209626
 
זהו מספר מקשר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
o.b.s יבוא ושיווק
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 לסל הקניות
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קטגוריה
מחיר
-
 
 
 
 
 
 

תקנון

 
התחייבות לשירות הטוב ביותר
אנו בחברת או.בי.אס ייבוא ושיווק סלולר (ח.פ 200371516) שמים אותך, הלקוח, תמיד בעדיפות ראשונה. לכן, אנו עושים מאמצים להבטיח שהמחירים שלנו יהיו העדיפים ביותר עבורך. אם במקרה מצאת מכשיר סלולרי / מחשב כף יד במחיר זול יותר מהמחיר שמוצג אצלנו, אבל עדיין תרצה ליהנות מהשירות האמין והמקצועי שלנו, אנו נשתדל להציע לך מחיר זהה למחיר המופיע בכל אתר אינטרנט ישראלי אחר.
  • ההשוואה תתבצע בשקלים בלבד.
  • שים לב אם המחיר הוא במזומן או בתשלומים (עם או בלי ריבית).
  • המוצר חייב להיות זהה (מוצרים במהדורה מוגבלת נחשבים לא זהים).
  • מחירי המשלוח משתנים מאתר לאתר, לכן השווה את המחיר כולל משלוח.
  • המוצר חייב להיות במלאי.
  • המוצר חייב להיות בערכה מלאה עם כל האביזרים הנלווים.

שליחת מידע, המלצות ומבצעים
או.בי.אס ייבוא ושיווק סלולר שומרת על זכותה לשלוח אליך מידע, המלצות ומבצעים באמצעות דיוור במייל. זאת במידה שתמלא את כתובת הדוא"ל באתר ו/או תשלח אלינו מייל לתמיכה ו/או מידע.

התקבל בכנסת ביום כ"ב באייר התשס"ח (27 במאי 2008); הצעת החוק ודברי הסבר פורסמו בהצעות חוק הממשלה – 182, מיום י"ג בסיון התשס"ה (20 ביוני 2005), עמ' 886.

המכירות - חלק כללי
  1. החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה ובמחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים.
  2. בעלי החנויות, בתי העסק ומפעיליהם (להלן: "הספקים") מציעים בחנות מוצרים המשווקים בישראל ושירותים למכירה במגוון אפשרויות. במכירה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.

הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:

  1. החנות מציגה רשימת מוצרים, לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה, ואת המחיר כפי שנקבע מראש. המכירה הינה עד גמר המלאי.
  2. במכירה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמה או באמצעות השארת הפרטים במענה הטלפוני של החנות, כפי שיפורסם.
  3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

אופן ההשתתפות במכירות

  1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא. לאחר מכן, יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה, כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון, מספר כרטיס אשראי וכד'. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
  2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, ולאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל"מבצע פעולה" .
  3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה על-ידי חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה.
  4. לאחר אישור העסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העסקה בקישור "כרטיס לקוח" בחנות, תוך 24 שעות.
  5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על-ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי לאחר אישור העסקה על-ידי חברות האשראי.
  6. הפרטים, כפי שהוזנו בדף ההרשמה, וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
  7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  8. במקרה בו לא אושרה העסקה על-ידי חברות האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי.
  9. במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה על-ידי חברות כרטיסי האשראי.
  10. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה על-ידי חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת.
  11. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: "הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, תעודת אחריות, זמן אספקה וכד'.
  12. לפרטים נוספים ולבירורים ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

ביטול עסקה
  1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק).
  2. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, במידה שלא נעשה בו כל שימוש, כלומר לא התבצעה שיחה ו/או גלישה מן המכשיר. הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות
  3. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
  4. אם סופק המוצר לזוכה, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח. מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס במידה שלא נעשה בו כל שימוש, כלומר לא התבצעה שיחה ו/או גלישה מן המכשיר, באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
  5. ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור. לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית.
  6. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח, גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה שהנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר.
  7. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש.
  8. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
    8.1 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
    8.2 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
    8.3 נפלה טעות קולמוס, בין שבמחיר המוצר ובין שבתיאור המוצר.
    8.4 במידה שלא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
  9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
  10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
  11. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
  12. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

אספקת המוצרים
  1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר: 7 ימי עסקים, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
  2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
    2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
    2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
    2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
  3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
  4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א'-ה' לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
  5. אין או.בי.אס ייבוא ושיווק סלולר אחראית לשינויים / לעיכובים החלים בדואר ישראל למעט משלוחי אקספרס.

דמי משלוח
  1. דמי המשלוח ישולמו על-ידי הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
  2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
  3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק, וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ולמועד האיסוף.
  4. מוסכם כי במקרה של איסוף על-ידי הלקוח, לא ייגבו מהלקוח דמי משלוח.

שירות לקוחות
  1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר, לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב, ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
  2. לפרטים ולבירורים באשר להפעלת האתר ולפעילותו, ניתן לפנות אל שם החברה: טלפון – 052-7278469 / פקס - 04-9927638 / orbs26@icloud.com.
  3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, לכניסה לאתר ולשימוש בו, על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ולמהירה.

אבטחת מידע ופרטיות בחנות
  1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים, על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
  2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצורכי האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

תפעול כללי
  1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא ייעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
  2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות.
  3. החנויות המופיעות באתר אינן בבעלות החנות ואינן מופעלות על ידי האתר. החנויות נמצאות באחריות הבלעדית של הספקים ובעלי החנויות, אלא אם נכתב אחרת. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי החנויות והמוצרים, בין שבמכירה ישירה ובין שבמכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו על-ידי הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.
  4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית. יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.
  5. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או מרכישה באמצעות האתר, לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.
  6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או להתקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
  7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
  8. אייקונים (ICONS), כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו, לרבות עריכתם והצגתם באתר, הינם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
  9. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
  10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  11. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.